Liczniki odwiedzin

2/03/2014

VENUS IN FUR


Witam ponownie! Wiem, że minęło trochę czasu od ostatniego outfitowego posta  byłam bardzo zajęta, lecz teraz obiecuję aktualizować bloga częściej. To moja propozycja na ciepłe zimowe dni, kiedy można ubrać malutką kurteczkę, czarne rajstopy i wygodne buty. Dodałam trochę biżuterii aby nadać tej stylizacji drapieżny, rockowy charakter. Byłam bardzo podekscytowana kiedy znalazłam tą spódniczkę w sklepie z odzieżą używaną w Pszczynie. Jest urocza i pasuje do wielu moich ciuchów!

Hello again! It's been a while since last outfit post. I was quite busy but now I'll post more frequently.  This is my proposition for hot winter days when you can wear small jacket, black tights and comfortable shoes. I added some accesorises to make this outfit a little bit edgy and rock. I was really thrilled when I found this cute, pleated skirt with animal print in thrift shop in Pszczyna. It's so cute and I can mix it with many clothes! xoxo

 





   JACKET - H&M
  TANK TOP - Bershka
             SKIRT - thrift shop
                 SHOES - Pull and Bear
        RING - H&M
 NECKLACE - no name
      SUNNIES - Reserved

No comments:

Post a Comment